BAK har blivit uppköpt
Tack vare vår banbrytande forskning om probiotika så har vi blivit förvärvade. Det är ett stort steg framåt för området probiotisk hudvård, som lovar att föra fördelarna med levande bakterier till världen.
Vi är så tacksamma för er alla som har köpt BAK och stöttat oss längs vägen, och det är vår främsta prioritet att ni får all den hudvård ni önskar innan vi stänger ned.
Nedan är några av de vanligaste frågorna vi får, men tveka inte att kontakta oss på contact@bakskincare.com om svaret du söker inte finns nedan.
JAG BESTÄLLDE UNDER ER SLUTREA, MEN HAR INTE FÅTT MIN ORDER ÄN. VARFÖR TAR DET SÅ LÅNG TID?
Om du har fått en orderbekräftelse via e-post har din order registrerats och kommer att skickas denna vecka eller nästa vecka.
Förseningen beror på det otroliga antalet order som kom in, och att lagret även var stängt under de påskhelgen. Vi är verkligen ledsna för förseningen, men lagret arbetar så snabbt de bara kan.
När kan du förvänta dig att få dina beställningar levererade?
Beställningar från 24/03
Leveransuppskattning: 12/04-16/04
Beställningar från 25/03-27/03
Leveransuppskattning: 16/04-18/04
Beställningar från 28/03-2/04
Leveransuppskattning: 18/04-22/04
Beställningar från 3/04-4/04
Leveransuppskattning: 22/04-24/04
INTERNATIONELLA BESTÄLLNINGAR:
Internationella beställningar tar lite längre tid beroende på leveransdestinationen.
JAG HAR BUNKRAT UPP. HUR LÄNGE HÅLLER PRODUKTERNA? HUR FÖRVARAR JAG DEM?
Alla produkter har ett bäst före-datum tryckt på botten av förpackningen samt på etiketten. Vi har också noterat utgångsdatumet på produktsidan för varje produkt så att du vet hur länge du har att anvønda upp produkten.
HUR KAN JAG KONTAKTA BAK EFTER DEN 5 APRIL?
Du kan fortfarande skriva till oss på contact@bakskincare.com efter den 5 april. Vi kommer dock inte längre att erbjuda 30-dagars pengarna tillbaka-garanti, och i fall av felaktiga eller skadade produkter kan vi kanske inte ersätta produkten utan endast erbjuda dig en återbetalning.
FAQ